Impuls-on-the-road-trip...

 O jag som skrev att det blir en dag utan roadtrip..
Shiii fick jag för det..
 
En halvtimma senare så va det bara ner i bilen o lämna ett översvämmat Virserum mot ett strålande Kalmar...
 
Ett par jeans, ett linne, stekpanna, lakan o annat smått o gott rikare blev man..:D
Men, idag föll jag för frestelsen..
Eller ah, om man inte räknar alkoholen så hade jag klarat 7 dagar utan candy o annat shit.
Men nej, idag tog hungersuget över o läsk, choklad o fika har frossats..
Om magen mår bra? Öh nej inte direkt..!!
 
Men det va de de..
Nya tag o nya mål..
 
Kvällen har gett bättre väder även i virserum nu..
Vet inte alls hur veckan ser ut..
Jobbar ju mån-lördag nu..
 
Söndag bjuder på Lasse Winnerbäck på borgholms slottsruin..
Som jag har läääängtat..!!
<3
 
 
Jaja..
Jag ska strax krypa ner o stooora sängen o mysa ner mig med Varg Veum;P
 
tack för idag Maggie..:)
 

Kommentarer
Postat av: Vera

Mysigt med massa tripper :) kalmar är ju så fint !
Och 7 dagar är inte dåligt, sommaren är en riktig frestar årstid- massa gott överallt ju !
Men har du klarat det en gång, så klarar du det igen :)

2012-07-08 @ 21:52:38
URL: http://Ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: Svar till Vera..

Ja det e ju massa gott överallt.. !!
Jag ska banne mig komma tillbaka till mars-formen!!

2012-07-08 @ 22:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0