Måndag..!

Då har denna dagen oxå försvunnit..!
Tiden går på tok för fort..:/
 
När jag kom hem sprang jag in på ica..
Monterade ner crosstrainern o in me den i bilen..
Har lagat/ätit mat..
Diskat
Vattnat blommorna
o plockat ihop lite kläder som ligger här o var..
O vips så va kl halv tio :O
 
Jaja..
Jobb o måsten är hur dagarna ser ut..
 
Hade behövt gå en runda känner jag..
men det regnar ute så tror jag plockar lite mer här inne.
 
skulle nästan kunna tro att bakfyllan från igår sitter i än:D
 
Imorgon blir det heldag igen..
O måste under någon kväll lägga in mina däck på blocket..
 
Snart e det dags för semester..
O hoppas att jag får liiiite tid över till annat än packa o rensa..

O solen får gärna finnas framme då oxå:)
 
Ne..
Plocka va det..!!
 
Puss o kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro Hjelm

Kunde inte kommentera inlägget du skrivit efter det här... Men du, don't worry, du är snart back on track. Alla har vi våra ups and downs & snart är du på den där nivån då det bara är up, up, up! Så häng i, snart är du där igen!

2012-07-31 @ 08:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0