Öhh..?!

Här sitter man o väntar på ett städteam som skulle komma o tvätta min soffa..
Något gratisgrejs som mamma fick men gav till mig igår..
 
Att komma 20.15 va tydligen inget som skedde.. :/

Det ringde privat för lite mer än en timma sedan, men missade samtalet..
Kanske va det dom?
Men ringer man inte igen då eller? :S
 
Jaja..
 
Dagarna går o går..
O denna veckan försann helt..
En arbetsdag kvar bara innan helledig helg..
Ska bli skönt..
Förra gick ju så fort eftersom man va på Öland hela söndagen...
 
Ser fram emot lördagens trevligheter:)
 
Söndagen blir jag i garaget igen..
Dags för däckbyte..!
 
Mina föräldrar lyckades hitta jättefina o bra däck för en billig peng igår, så idag står de o väntar på att få skruvas på WON..
Börjar bli en baddare på däckbyte nu:D
Det vanligaste ordet jag säger undertiden är Sååå, såå o sååå..
Haha..
 
Nehe..
Här blir inga barn gjorda..!
 
Ska se om jag får något packat nu..
Säger så..
Hej..
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å vilket pack! Störande å vänta ju! De e du å Elias som kör me de snacket då:) så så så å så den:) kämpa på nu me sista arbetsdagen imon kram

2012-07-19 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0