Så irriterande..!!

Att vara utan rent vatten e fan komplicerat..
 
Skulle diska innan..
Så kokade vatten, fördiskade med det giftiga o sen diskade om det med det kokta..
O fick skölja det i en balja med kokt vatten...
 
O allt som diskborste o svamp o allt e ju redan massa basilusker på..:/
Borde kanske kokat det oxå innan, kom jag på nu.. åhh..
 
Jaja..
 
Varit på en geggig marknad idag..
Det va lera ööööverallt..
så mina skor fick sig en omgång i badkaret innan...
 
Efter marknaden fick jag o M grillat i Änga..
 
Det satt fint, o kaffet efter det satt ännu bättre..:)
 
Vi tog varsin cykel o trampade ut i skogen o letade efter lite hallon o svamp..
Fanns lite iaf..
Sen gick vi in i kohagen o nej, kossor e inte min grej asså...
De följer ju efter mig:D
 
Innan vi åkte hem fick vi med oss lite rent o gott vatten..
 
Ska snåla på detta nu...
Får ta med mig mer från jobbet på måndag..
Kan ju varken göra kaffe eller laga mat normalt..
Morrrr...
 
 
Nehe..
klockan går o har inte riktigt kommit på nått o göra..
Skulle behöva gå några mil eller likande, men det blir nog inget med det idag heller:/
 
Jag har lite o styra med annars endå, så sysslolös blir jag aldrig:)
 
Tack för i dag Magda med familj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0