Vilken helg!!

på tre dagar har det hänt massor med roliga saker...
 
I fredags efter jobbet drog jag ut på en födelsedagsfest mitt ute i ingenstans..
Körde fel några ggr innan jag hittade..
Haha jag o vägar alltså..
 
Grabbarna hade styrt o donat med tält o belysning o grillen va tänd när jag kom...
Ett glatt gäng med härlig humor fick förgylla min fredagskväll..
Även Ulla-Greta kom på besök.. (Lina)
Så hon o jag tog en sväng på en fyrhjulig mitt ut i skogen..
Kan erkänna att jag va något rädd..
För vildsvinen alltså:)
 
Somnade sent i syrrans soffa sen o gick upp runt halv nio för att bege mig mot lördagens arbetsdag..
Mkt folk o tiden gick skapligt fort...
 
När arbetsdagen va över fick jag lite smågrejer att ta i tu med innan jag tillslut kunde åka hem mot Virserum..
 
En snabbdusch senare o lite fix o trix va jag hos M på förfest..
Det va dags för Olsmässan i Åseda..
Vi va ett stadigt gäng som valde att ta tåget dit..
Smalspåret on the road again:)
 
Väl framme på stationen så blev det förfest nr 2..
Nya ansikten o trevliga människor..
 
Hamnade på ännu en förfest, alltså nr 3 innan vi gick mot parken..
 
Det va mkt folk o M kände så gott som alla:D
Profilgruppen har tydligen määängder med anställda:)
 
Men min mage ville inte riktigt vara vän med mig..
Visste inte om jag skulle stå sitta eller ligga ner..
Så ena stunden låg jag raklång på marken o andra satt jag ihopkurad i något hörn..
Har aldrig haft så ont innan..
En blandning av mensvärk, stress o alkohol skulle jag tro...
Men idag mår jag bättre..!
 
Dagen bjöd på bröllop:)
Idag är Emmelie inte längre Berisson, utan Gustafsson..
Va upp hos dom runt halv 12 o hjälpte till med hår o mat innan "Prästen" o familjerna stövlade in o fick sig en ordentlig överraskning..
Deras barn skulle nu mera bli man o hustru:)
 
De va så fina så..
Synd bara att vädret inte va så vackert...:/
Men de sa JA o kyssen kom:)
 
Jag tackar för äran att agera bröllopsfotograf o för att jag fick dela denna dag med er!
 
 
 
Denna helgen gick fortare än fortast..
Avslutar med Kinamat med Magda..:)
Inte fy skam de..:)
 
5 arbetsdagar kvar till 2 veckor semester..
Känner lite stress inför all packning o annat..
Men jag ska ta det lugnt o harmoniskt..
 
Tack alla för den här helgen, o jag säger som vi sa igår... Länge leve kärleken! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0