Vilket pack!

Igår skulle den där städfirman komma o ta hand om min soffa..
Var det sagt iaf..
För det första kom tjejen en timma för sent..
för det andra så va det inte tal om någon städning..
Hon visade upp dammsugarn o dess 25 tuusen munstycken..
tre timmar senare, alltså kl 00.00 frågar hon om jag vill köpa den..
Öh nej..
38 500 kr lägger inte Pila på en dammsugare..
Den va superbra, skulle gärna ha den men inte för 38 500...
 
O det fulaste av allt var att de hade sina knep som de säkert inte trodde skulle lysa igenom..
De spred ut alla saker så mkt som möjligt, förmodligen för att man skulle tycka synd om dom när de skulle plocka ihop allt..
De ringde upp chefen när de kom o när de va klara.
O eftersom jag sa tack men nej tack så skulle jag ju prata med chefen oxå som skulle övertala mig..
Ljög ihop någon historia om att jag skulle få första året gratis o sen 500 kr i månaden i si så där 5 år..
 
Men nej, jag sover hellre i kvalsterbajs!!
Fan så irriterad jag va när hon gick..
märktes ju sååå klart o tysdligt att jag skulle köpa den för att hon ville ha lön o få nått för att hon åkt 8 mil för MIN skull..
vad fick jag??!
 
Sov som en kratta med mygg i rummet oxå..
Så va skapligt trött o fortfarande irriterand när jag vaknade..
 
Nåja..
 
Idag har vi inga bossar på plats..
säger ju endel:D
 
Ikväll ska jag o Lina dra på pump..
inte varit på 2 veckor så kommer bli tufft i värmen..!!
Men bara att härda ut..
 
Heja oss..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0