En onsdagskväll...

Det gick som vanligt idag..
 
En lång förmiddag innan jag fick lunch, 6 timmar sedan frukosten hemma vid köksbordet..
Hungern hade lagt sig till o med o det enda jag hade i huvudet va socker, nått som jag oxå lyckades få tag på..
 :/
 
Jag åt min lunchlåda o satt med godispåsen mellan mig o sommarjobbaren o kände att jag ville bjuda bort så mkt som möjligt, annars åt jag ju allt själv.. hrm..
 
Eftermiddagen gick lite fortare, o sen va det dags o stänga för dagen..
 
Har gjort lunchlådor inför kommande heldagarna..
Men åt inget för jag va fortfarande mätt..
 
Kände att det va dags att gå en promenad, bra musik i öronen o försöka få alla tankar att lägga sig för en stund..
Kom inte fram till nått speciellt..
Bara att det ska bli fruktansvärt skönt när jag e klar med allt o får landa igen...
 
Föresten så doftar jasminebuskar fruktansvärt gott..
Speciellt sent på kvällen...
 
När jag kom hem satte jag mig ute på balkongen..
Tog en likör 43 o en skål jordgubbar..
Inte för att jag borde dricka alkohol en onsdag, men det va gott, riktigt gott..
 
Jag ska lägga mig i ett varmt bad nu..
Riskerar att somna, men kliver nog ur ganska snabbt om jag känner mig kropp..
Hjärtat rusar nog inom några minuter..
 
Imorgon ska jag ta mig till cxn hade jag tänkt..
Någon nytta denna veckan skulle jag verkligen behöva..
 
Jag hoppas ni haft en bra dag..
Vi säger så..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0