Ett problem mindre...

Gårdagen bjöd på en heldag på grannis, ett pass cx o raka vägen ner tilll Jimmys verkstad..
Jag o pappa satte igång med däckbyte runt halv nio på kvällen o vid halv elva hade vi lyckast ta bort sommar, på med vinter, av med vinter o på med sommar igen...
O vad fick vi nu ut av detta?!
Jo, att sommardäcken gör att det låter när jag kör, att dom e av den sämre modellen o att jag kör sommaren ut med dom o lägger ingen större energi på o köpa nya, det e 4 månader kvar innan vinterdäcken ska på, typ..
 
Alltså, ett problem mindre!!
O tro det eller ej, men vi kan det där med o byta däck nu:D
Tusen tack mamma o pappa!
Nu kör jag vidare o höjer sterion;)
 
Sovit som en gris inatt..
O träningsvärken i axlarna o magen visar att jag tränat för lite den senaste tiden.. :/
 
Ska strax åka mot veckans sista heldag..
Jobbar imorgon oxå, men ledig söndag..
Sen kör jag en veckas heldagar igen..
Men då kommer A tillbaka, o vi är back on track:P
 
Grattis till er som går på semester idag..
Jag har 5 veckor kvar, så spara lite sol tack..
 
Puss o kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0