Imorgon..!

Då e det jag som tar tag i saker o ting..!

Det får vara bra nu..

Man ska inte behöva gå o lägga sig med hjärtklappning o magvärk på kvällarna..
O man ska vakna hungrig, inte mätt...!

Denna veckan gick åt helvete rent ut sagt..!

Imorgon ställer jag mig på vågen, får en smärre chock o ger mig ut på morgonpromenad...!!

Sen äter jag nyttigt o avslutar kvällen med ett pumppass...!

Jag kan inte fortsätta äta på detta viset..!

Jösses...

Veckans lilla träning belv ett pass step/pump o en halvtimma cx, plus en halvtimmas promenad i helgen..
vad säger man?!
Katastrof!!

Men tanke på schemaändring i Juli kommer jag börja jobba tidigare o detta innebär att jag antingen måste gå o lägga tidigare för att ta mig upp i tid på morgonen för att hinna ut..
Eller lägga mer tid på kvällsträning..

Nej jag vet, det får inte ta över mitt liv..
Men vill man göra nått åt sitt utseende så får man offra tid, så e det bara..!

O jag vet att flytten kommer att ta en del av min lediga tid, men det ska jag låta den göra...
Men sen så har jag mer tid för gym o annat..
då hinner jag ju t.o.m hem innan passen;)

Jaja..
Nu ska jag gå o lägga mig o se om tvn visar nått skoj..

Alltså startar jag morgonen med promenad, sen blir det ett o annat samtal för att få klartecken på saker o ting..!

Så jag tackar för en bra  men onyttig helg!

Kommentarer
Postat av: Vera

Man tackar !

Och du, jag hejar på dig !!

2012-06-18 @ 18:52:06
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0