Måndag...

Började en tråkiga besked..
Min lilla bil fick sträna order av herr verkstadskille..
Så den fick helt enkelt bli kvar där..
Summan av kademumman va inte så rolig direkt..
På nått vänster så kommer det kosta mig 4000 kr..
Va beredd på 1500 kanske..
Men vad gör man?!
Jo, betalar o ser glad ut o hoppas på att det räcker med problem för en stund..
Låt mig bara få flytta in, så löser det sig om det skulle strula..!
Cykeln o jag funkar i vårt o torrt!

Arbetsdagen började segt, problem som skulle lösas o tassande gring het eld..
Men eftermiddagen blev bättre då mina sstörsta laster va gjorda o fokus på kunden kunde ges!

Eftersom jag inte hade någon bil så kom min kära syster o hämtade mig..
För regnet öste verkligen ner..!!

Har tränat pump ikväll, hon o jag..
O jag kände från början att jag va lite småseg o opepp..
Men passet gjordes, o funderade på att ge upp när sista kvarten skulle börja..
Mådde illa o va yr, men jag stannade kvar..!!

Nu har syster o jag ätit lite kvällsmål o de ha lagt sig o jag får stanna kvar i deras soffa inatt..
Hoppas att bilen e klar imorgon innan jobbet.. :/

Nu ska jag lägga mig o läsa den nya topphälsa..
Måste hitta lite motivation, den va knappt där idag heller..
Trots måndag o allt,,
Men har klarat mig från allt sött idag!

Vågen visade 1,5 kg uppgång på 6 dagar.. :(
Tar väl 2 månader att få bort dom.. hrm..!

Jaja..
Natti natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0