Morgonpromenad..

Ja, ni läste rätt..
Jag har varit ute på morgonpromenad..
Solen skiner o det va skönt, trots att jag va trött som bara den...

Visst, den blev inte lång..
Men jag kom ut, o jag e nöjd med det..
Vaknade mitt i en dröm..
Jag hade kört vilse med en buss jag lyckades sno på Maxiparkeringen..
Så när alarmet ringde så trodde jag att polisen stod bakom med blåljusen på..
Haha, så man kan få till det ibland:D
 
Frukosten satt fint sen..
Har blivit lite av en kaffetant numera så kaffe e ett måste på morgonen..
Så kaffe, lite jordgubb/blåbärssmootie, gröt med nötter, jordgubbar o blåbär o 2 skivor knäcke..
Helt klart godkänd..
 
Ska ringa o boka cx´n sen..
En halvtimmas träning, men svetten rinner trots allt..
 
Så idag ska jag fan hålla mig från sötsakerna..!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0