Ooolala..

Lite hud från den ena o lite saliv från den andra sångaren...!
Jo jag tackar ja..!
Eller ah, drog fingerkrok med den ena mellan scenen o staketet, o den andra sprutade ner mig med vattnet han sprutade ur munnen:D
Så roligare än så blev det inte:D

Är han inte heeeet?!

 

Träffat många nya männiksor, o även några kändisar..

Va kul att komma ut lite..

Dock lite stelt när man e nykter o resten e mer eller mindra askalas..!

Men som sagt, jag fick sjunga o se dom live..:)

 

Nu måste jag sova..

Upp o jobba imorgon..

Pjuhu..

Tror jag landar på gymmet innan jag åker hem igen..

Känner att armarna o ryggen vill få sig en omgång efter två dagars vila..

 

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0