Roadtrip delux..

4 mil hem från jobbet..
Snabb intitt i lägenheten då kläderna byttes o snabbt inhopp i bilen på väg mot annat håll..
Efter 8 mil så va saker o ting på plats, då blev det kinamat..
O fy bubblan..
Jag åt för fort, o jag åt på tok för mkt..
Fick så satans ont i magen, o hade nästan känningar av spyanfall..
Näe, aldrig mer så mkt mat.. huua..
8 mil till o vi är hemma igen..
Dessa vägar e inget o ha..

Nu sitter jag här, o ögonen går i kors..

Imorgon är en ny dag, o jag vet att även den är fullspäckad med utflykter o annat skoj..
Känner jag min någonsin rastlös?!
Öh neeej...!

Jag har alltid saker o göra, o har jag inte det så ser jag till att jag har det..
Ibland blir det för mkt, men jag har svårt att få ro till o bara sitta o glo..!!

Tiden går, o den går på tok för fort..!

Jag har o göra denna sommaren, men allt ska gå i lugn o fin takt..!
Det har jag bestämt mig för!

Nu ska jag krypa ner..
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0