Step/pump..

Nu när man börjat få in stegen så kan man ta ut sig lite mer..
O att vara riktigt svettig o uppvärmd e gött när stången åker fram..:)
Svetten rann både i ansikte o på ryggen, precis så som det ska:)

O syrran gjorde riktigt bra ifrån sig..
Hon har en jävligt stark karraktär när hon e i den salen..
Bra jobbat..:)

Imorgon väntas ännu en lång måste-lista..
Men när jag har orning o reda, ja då mår jag som bäst..!!
O få saker gjorda när jag väl e ledig e det allra bästa..
För när jag jobbar o tränar hinner jag inte med hälften av vad jag önskar..!!
Men, å andra sidan så e det ju egentligen det jag vill göra om dagarna..
Just jobba o träna!!

Jaja..
time for bed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0