Tisdag igen..

O det e snart dags att åka mot jobbet...
dag 1 av 6 för denna veckan..
Det e alltid lite vemodligt att åka o jobba efter några dagars ledighet..
Men hoppas att dagarna går fort.
En efter en trillar in på sina semesterveckor o jag har mina sent i sommar..
 
Skulle behöva åka till Begebil igen o låta dom köra min pärla igen, se om de hör vad det e som låter denna gången..
Men jag måste parera mellan deras luncher så om jag har sen lunch idag så har jag nog möjlighet..:/
O hoppas att de hinner kolla innan jag måste tillbaka...
 
Alltid e det någon form av stress i vardagen...
 
 
Mina arbetsbyxor satt tajt runt magen idag.. :S
Kan inte förstå hur jag har kunnat göra så här mot mig själv..
 
Vet ju hur hårt o länge jag jobbat för att bli av med de tidigare kilona, o nu e det bara att börja om igen.. :(
När motivationen e långt borta e det bara så fruktansvärt svårt...
 
Finns det hjälp mot matmissbruk?
 
Ne, nu ska jag dricka upp kaffet, o ladda för en heldag på jobbet..
Det har slutat regna nu..
Äntligen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0