Tisdag..

Blev en längre morgonpromenad idag..
Vet inte varför jag inte alltid kan gå lika långt..
Har ju tiden, men e väl viljan som tryter där..
Men idag blev det iaf kvillemåla runt o frukosten smakade extra bra efter det...

Blev gröt med nötter, kesella med bär, proteinsmootie o en kopp kaffe..
I början hade jag lite svårt för kesella, det smakar lite strävt, men nu gillar jag det..
E nog en vanesak..:)

Ska strax bege mig mot jobbet..
Sen raka vägen till systeryster, för step/pumpen väntar på oss..:)

Imorgon e jag ledig..
Då ska det bakas bröd, för det kommer jag tillåta mig själv att äta..
För det e av det nyttiga slaget, o innehåller dinkelmjöl..

Vill passa på att gratulera Svahnis o Linda till lilla Arvid:)
Wiiieee..

Ne, nu lämnar jag hålan o drar mot staden..!!

Pepp pepp pepp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0