Vart tog den vägen?


Kroppen jag va nöjd med...
Den som va ren från onyttigheter..
Full av nyttig mat o dryck..

Ni som röker, eller ni som slutat, eller har försökt flera gånger..
Ni vet känslan av att vara fri från nikotin, o sen falla tillbaka efter en tid, o ta den där ciggen för att sen vakna upp o känna besvikelsen som kommer av att misslyckas!
Så känns det..
Precis så..!
Ren skär besvikelse..!!

Jag får ett sjukt begär på socker, det blir som ett måste att trycka i mig allt jag kommer över..
Helst så mkt som möjligt!
Jag har tränat två pass denna veckan..
Vilket jag e väldigt glad över..
Men att se mig själv i spegeln gör mig bara ännu mer deppig o urless på mig själv..

Jag kan t.o.m sitta inne på jobbet o se människor motionera utanför o känna irritation övet att de är så duktiga, o att de säkert mår jättebra efter den där promenaden o att de är på väg att nå sina mål..
Men jag, ja jag sitter inne o vräker i mig skit som får min kropp ur balans..

Varför??!
Jag vet inte..
Förmodligen en mindre depp-period..
För mkt runt omkring o ingen koll på läget..

Jaja..
Jag ska nog snart komma igång igen..
Sluta blunda o öppna ögonen o se vad skiten gör med mig!!
Hur den påverkar min kropp o mitt humör o tankesätt..

-------------------------------------------------------------------

har rensat lite nu ikväll..
Fan, jag ska inte köpa en pryl till alltså:D
Herregud vad man samlar på sig massa onödigt..!!

Imorgon ska jag sova läääänge..
Sen blir det promenad med en fin vän..
O på kvällen kommer ännu en..:)

Jag e glad att jag har er, men jag vet att jag säger det på tok för sällan..!

Sov gott..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0