Veckans träning o sneeeesteg..!

Mån: Morgonpromenad+ 1 tim gym (mage)
Tis: 1 timmas morgonprom+ step/pump
Ons: 40 min Pw
Tors: Morgonprom+pump
fre:
lör:
Sön: 40 min gym (armar)

Ganska ok med tanke på en stressig vecka..!
Men hade önskat längre morgonpromenader, o något mer gympass för att vara helt nöjd..

Men nu till sneeeesteg..!

Igår bjöd jag päronen på rabarberpaj..
Det va inte alls meningen att jag skulle äta av den..
Hade knappt tänkt tanken..
Men när jag satt där så tänkte jag "äh, jag har ju tränat idag så kan lika gärna unna mig det"..
Så det gjorde jag..
Men sen tänker man så där konstigt igen..
"dagen e förstörd, o imorgon e det måndag igen, bäst o passa på"
Akut cykeltur till affären o slängde ihop en påse lösgodis o vräkte i mig den under kvällen..
I slutet kände jag inte smakerna, jag bara åt o åt..!
När jag la mig slog hjärtat i full fart, flåsade som aldrig förr o magen värkte så guuud förb!!

Någon som vet varför man får hjärtklappning av godis o sötsaker? :O

Hade ju tänkt att fixa denna månad utan godis o fika..
Men 10 dagar klarade jag innan jag föll rakt ner i godispåsen..

O på onsdag kommer ännu en prövning..
Avtackning för en kollega med tårtkalas o annat gott..
Hur gör man nu??
Tar en bit o gillar läget, eller avstår o nöjer sig med en kopp kaffe o idiotiska kommentarer??


Nu har jag stannat upp från garderobrensningen med en kaffe..
Vad gör man av saker o ting man inte vill/behöver ha?
Typ elektoniska saker??


Näe, nu ska jag fortsätta..
Strax dags för tandläkaren..
Känner på mig att detta kommer kosta mig en hel del.. :/

Ska passa på att berömma min fina syster som tappert kämpar vidare med fitnessfighten!
Du är enastående o helt grym!
Go girl!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack kära syster<3

2012-06-11 @ 13:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0