Fredag...

Hunnit med en hel del idag, trots att jag gick upp senare än vad jag lovade igår:/
Men sängen e ju alltid så skön på morgonen..

Först åt jag lite frukost..
Sen cyklade jag o handlade lite o hälsade på mormor en sväng..
Vidare till apoteket o hämtade hem månadens sprutor..
Sen hem o plockade lite innan fikagästen kom:)
Va länge sedan vi sågs nu, o som vanligt massor att prata om:)
Eftersom jag inte äger något i fikaväg så plockade jag fram lite nyttigt o gott..


Klockan sprang iväg så slängde i mig lite mat o sen drog jag o M mot Åseda o provade på ett pass...

Jag vet inte riktigt om det va nått för mig, visst, man fick jobba med både armar, ben o mage..
Men det e inget tempo, o att göra en viss övning 8 ggr gör inte muskeln slutkörd direkt..
Vi gick igenom många övningar, men hade nog hellre gjort färre men med fler rep, så man kunde köra slut på själva muskeln..
Men nu har jag testat det, o vet vad det innebär..:)
För er som kanske inte vet vad det är så använder man sig av ett sådant här...

Detta repet hänger i taket.
O antingen håller man sig i handtagen o gör övningar i olika lutningar, eller gör man övningar med fötterna hängandes i själva öglan..
Testa, det kanske e något för dig..:)

Väl hemma blev det dusch o kvällsmål..
Fruktsallad med proteinfluff o knäckebröd:)
Smarrigt..

Nu ska jag strax hoppa i säng o läsa en fitnesstidning..

Imorgon ska jag dra till stan o träna veckans sista pass, pump!!
Där snackar vi tempo, styrka o uthållighet..
Man ska knappt orka det sista lyftet, det ska svida o man ska svettas..
Då trivs jag;)

Sen ska vi på hemmaparty om träning o hälsadrycker..
Kan bli spännande..:)

Kvällen bjuder på lite partaj..
Alltid lika trevlig, o speciellt med trevliga människor:P

Hoppas ni får en trevlig helg..
Kramar

Kommentarer
Postat av: Suzi

Såg ju jätte smarrigt ut!

2012-03-31 @ 22:24:31
URL: http://suziettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0