Fredag...

Då va den redan här..
Dagarna går för fort..
Har fullt upp heeela tiden..
va länge sedan jag kände mig rastlös...

Ikväll va jag sugen på att åka till Hälsans hus i åseda o testa deras gym..
Men under eftermiddagen ändrades planerna lite så det blir partaj istället..

Men jag tränade ett kortis-pass cx/styrka..
man ligger där på mattan o kör lite olika övningar, o visp, då va en kvart klart..
O det e vad jag hinner just nu..
för ska byta om till nått lite snyggare än arbetskläder..
O fixa frillan..:)

Sen blir det mat..
Bortskämd som jag är så blir jag ju bjuden:)
Skulle visst bli tonfisksallad o en efterrätt..:)
En GI-efterrätt va det sagt..
ska bli spännande..:P

Hoppas ni har en mysigt fredagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Suzi

Gi efterrätten får du berätta mer om sen!

Ha en toppen helg!

2012-03-09 @ 19:16:31
URL: http://suziettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0