Härliga måndag..

Nu känner jag mig på G igen...

Varit ute på en liten promenad, o sen avslutade jag vid länsmans äng o kutade upp o ner i en backe som finns där..
Benen fick jobba lite mot en bänk oxå innan jag gick vidare hemåt för en balkongfrulle..:)

Men kände att man egentligen borde fått i sig någon innan jag ger mig ut o springer sådär..
Blev lite yr måste jag erkänna..!
Så det kan bli ett bra eftermiddagspass där istället..

Men inte idag, för jag ska in till stan o gå en långis med syster..:)
Tar med mig stavarna, så får hon veva med armarna iställe..!!

Nu gäller det att sätta igång igen..
Nu har jag en vecka kvar innan jag börjar mitt nya jobb..
Så nu ska jag ligga i hårt, o ta igen lite som jag missat...

Dags o göra i ordning sig lite..

Ha en bra dag ute i solen mina fina vänner.. <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad gott det där såg ut :)

2012-03-27 @ 14:17:56
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0