Helt plötsligt...

Ja då va man någon annanstand..
Gårdagen va supertrevlig..
O jag gillar när saker o ting ändras fort, till något roligare..
Har inte skrattat så där mkt på år..:)

Orkar inte berätta allt, så visar i bilder..:)

Vaknade tidigt idag, ca 07.10 (ny tid) fick sms av mamma o pappa då..
Snart kan jag slappna av..!
Jag fick syrrans panik när hon skulle föda Elias, o jag har nog fått mammas nervositet inför denna resa..

Ska se om jag kan slumra till någon halvtimma eller så..
Har sovit ca 6 timmar nu, men känner inte för att gå upp..:)

En fin sol strålar redan mot min balkongvägg..

Btw, vem va hon i spegeln ute i hallen?
Kände inte igen henne?!:/

Fuck the shit fuck för helvete..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0