Långpromenad...

Gick upp i tid idag oxå..
Strax efter 8 va jag igång med att putsa fönster..
Så nu är köket o rummet klart med nya gardiner o renare fönster..

Jag gjorde ett avbrott runt 11 o gick runt sjön med Emma..
Riktigt tufft i början o tror att jag kunde skippat understället..
Men efter halva rundan svettades jag inte lika mkt så då gick det bra..:D

Sen blev jag svinigt hungrig, för vi gick o pratade massa god mat..
Men va för tidigt för middag, så tog ett mellanmål..
Testade nått nytt, skyr..
16 g protein i den lilla burken..
Ganska ok, väldigt kompakt men god..

Har dammat av lite runt om o borde tagit golven, men jag la mig i soffan med posten o ja, jag vaknade där..
sovit ca 1,5 timmar..
Inte så bra kanske..:/

Nu är maten i full gång..
blir broccoligratäng med fläskfileskivor idag..
Fantasin e i botten..

Sen tar jag ett pass vattengympa oxå:P

Heja heja..

Men, godissuget kommer o går..
Förbannat att man inte lät bli helgens godsaker, de förstör för mig läääänge..

Hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0