Nu kommer den..

Träningsvärken..
Mest i armar o rygg..
Men det känns på något tokigt vis skönt..
Kanske psykiskt skönt, för då vet man att det gav resultat..:P

Blev en kort morgonpromenad idag..
ville bara stänga av alarmet o ligga kvar hela dagen..
Sov så jäkla gott inatt, helt slut va jag..

Tog cykeln ner till jobbet på förmiddagen, o efter lunchen gick jag ner..
Ska ju träna vattengympa ikväll så ska ner o snylta mat hos mamma o pappa innan..:)

Finns det något som slår mammas mat?

Står på jobbet nu, bara 3,5 timma kvar..
O för den delen så e det bara 4 arbetsdagar kvar på detta stället..
Sen lite ledigt..
ska bli skönt o hinna med lite vänner o måsten innan mitt nya arbete sätter igång..:)

Hoppas ni har en fin dag o att vårsolen skiner lika mkt på er som på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0