Oh yeees..

Vilket pumppass det blev ikväll..
Jösses va roligt det var..

Ökade lite på vikterna, men fråga mig inte till vad..:D
Jag tryckte på en lite här o där o det gick ganska bra faktiskt..
Som vanligt e det biceeps som svider göttigast..:9

O när vi skulle köra plankan med sneda knälyft så låste sig ena benet, då blir man ruskigt irriterad..!!

Var ju på  jobbet oxå, o fick mitt schema o massa annat..
O jag gillar det..:)

Kommer kunna gå massa morgonpromenader..
Men missar dock boxercisen på tok för ofta..
Så ska sätta mig ner i lugn o ro o verkligen gå igenom både virserums o vetlandas pass för att parera in nått då o då..

Sandra, du va riktigt grym ikväll..
Jag tror jag blev minst lika glad över att se dig lyckas som du blev:)

O vet ni...
När jag står där, men stången i handen o ser mig själv i spegel, ja, då vet jag att jag älskar det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0