Onsdag..



Blev en skön morgonpromenad innan frukost idag..
Inte så lång, för jag stressar, o vet inte varför..
Har liksom inga tider att passa när jag e ledig..
Men men, jag tränar ju boxercise ikväll så..:)

Tog en kaffe i solen på balkongen..
Guuud så skön solen är..:)


Denna onsdagen innebar spruta..
Den svider som f**n men uuuh vad glad jag är för att den finns..
Jag skulle inte kunna göra någon form av träning alls annars..
Kunde knappt ta mig ut o gå innan läkarn kom på det ultimata, Humir<3
Önskar jag kunde få ge min pappa en sådan lite då o då..
Känslan av att få känna sig "frisk" e helt magisk..!!
Mer Humira åt folket:)




Som ni kanske läste igår så va jag i skåpet o rotade fram choklad igår..
O måttligt irriterad o besviken gick jag o la mig med huvudvärk..
Men detta SKA hjälpa!
Alla tips e bra utom dom dåliga;)


Nu ska jag ner o vänta in päronen, vi tar en tripp till Hultsfred..

Sen ska jag hem o städa klart.
Idag ska det verkligen bli klart..!!

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha du e för rolig.. no more eggs!!!

2012-03-21 @ 13:17:11
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0