Onsdag...

Då va vi mitt i veckan.

Gårdagens vattengympa va helt ok..
Men trots att den e skön så e det ändå inte samma "go" som jag gillar..
Jag vill ha blod svett o tårar..;)

Gick en liten runda innan frukosten idag..
Lite kyligt men uppiggande..
Frukosten blev ägg på knäckebröd o havregrynsgröt med blåbär o mandel..
Mums..

Har hittat ett ställe här i närheten som har en liten backe upp till några bänkar..
Så jag har tänkt att gå dit o springa lite i backen o köra olika övningar vid bänkarna..
Typ upphopp o dips o så..
men om inte jag förstått fel så e styrkeövningar inte att föredra innan frukost?
Rätta mig om jag har fel...

Men lite hårdare kondition kan ju inte skada..
Det ligger typ i en skog så slipper ha publik oxå haha..

Har fått höra att Mr Sundin har powerpump-pass i åseda..
Lätt att jag måste testa..
Har så svårt för o se honom leda ett pass, just därför måste jag se  det:D
Var tydligen tisdagskvällar så hinner med ett under mina lediga veckor..:)

Ikväll blir jag utan träning, ska på personalmöte på nya jobbet..
ska bli spännande..

Hoppas ni har en bra dag framför er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0