Sommarplågan...

Vissa tänker kanske på musik nu, men jag tänker på det många fasar för..
stranden!!

Tänk så många det är som ligger i sina trädgårdar för tt sola, istället för att bege sig ner till stranden o njuta av o se alla barn leka o plaska..
O anledningen e ju alltid den samma, man skäms för sin kropp..
Jag förstår dom, jag var likadan, o det spelar ingen roll vad man säger, det går inte övertyga en person som bestämt sig.
Hur vacker kropp man än har, så vill inte alla acceptera det..
Lite synd..:/

Men jag har kollat över lite bilder sedan åren tillbaka..
O ah, jag kan nog nästan säga med huvudet högt att i år har jag inget o skämmas för..:)

Har klippt ihop de senaste årens bikinisäsonger, årets bikinibild blev inne för jag har inte legat på stranden än:D



År
-09 : Stor som ett hus, levde på efterrätter o stora lass mat. Ingen motivation till att sätta igång med någon träning. Dels strejkade kroppen o sen hade jag ingen större lust att göra någon nytta alls..

-10 : Något hände här ?! Jag började röra mer på mig, o vissa dagar ville kroppen vara min vän.. Ingen direkt Waaoow-förändring av livstilen..

-11 : Värsta året med mitt reumatiska, dock har jag lagt på mig lite sedan året innan. Men jag mådde inte bra varken psykiskt eller fysiskt så jag rasade ganska fort den här tiden. Förändring till det bättre den hösten..

-12 : Ja, vad ska jag säga.. Toppform, om man frågar fettot till vänster.. Sprutorna har gett mig ett nytt liv o jag har verkligen fastnat för träningen..

-13 : Ja där e vi inte än på ett tag.. Men jag hoppas o har ett mål att se likadan ut, men med lite finare linjer kring armar o mage..:) Vi får väl se hur det går..:)



Nu ska jag o M gå en långpromenad..:)
Solen har gått i moln, lite synd..

ikväll bjuder jag på tacos o så ska vi självklart se Biggest loser finalen;)
Heja Ralph!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

shit syrran.. har du varit så stor? ska se hur ja själv ser ut på dessa..haha gravimagen kanske inte går å jämföra med de andra:)

2012-03-29 @ 20:23:24
Postat av: SuperSHEro

Stranden har alltid varit lite ångestladdat. Oavsett hur jag har sett ut. Det går liksom inte att gömma sig i en bikini. Och vill man gömma sig, då gillar man inte stranden. Tur att jag har förändrat mig (mitt inre)! :)

2012-03-30 @ 00:13:30
URL: http://supershero.shapemeup.se
Postat av: Caroline

WOOOOOW! Sjukt imponerad! Och din mage är jag avis på :)

2012-03-30 @ 11:10:15
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0