Söndag....

Jaha då va veckans sista dag här..
O snart över oxå..

Dagen började runt halv 8 när jag vaknade o va glad över att natten varit lugn..
Magen har varit ok hela dagen..
Kunnat äta o inte haft krampanfall..
Illamåendet har försvunnit oxå o jag börjar nog friskna till..

Jag brukar inte klaga i första taget, men jag vill aldrig må så dåligt igen..
Så jag måste lugna ner mig, sluta fundera så mkt o ta dagen som den kommer..
"allt löser sig"..

Jag har varit i Kalmar idag o tittar på min kära vän M som gått modell på bröllopsmässan..
Jag log igenom hela hennes uppvisning..
Hon glänste, hon rockade, hon ägde!!
Jag e så stolt över henne!!
Titta så fin hon var..:)


Sen blev det lite Kinamat, o jag kunde äta normalt, jag fick inte ens kramp.
Blev Ikea o Citygross innan vi lämnade staden för denna gången..
Köpte hem lite godis..:)



O så ska jag testa dessa imorgon till frukost..



Veckans träning e allt annat än godkänd, men jag får helt enkelt skylla på magen..:(

Mån: Morgonprom m stavar + 20 min cx/mage
Tis: Morgonprom + crosstraining
Ons: Morgonprom (kort)+ boxercise
Tors: Morgonprom m stavar
Fre: Vila
Lör: Promenad
Sön: Vila


Jag hoppas att jag kan fylla kommande vecka med fler hemmapass..
Men har så mkt annat som måste fixas innan jag byter jobb så jag får ta dagen som den kommer..

Jag hoppas ni haft en bra helg o att vädret inte bli lika trisst o tråkigt som det sägs..

Keep working!!

Kommentarer
Postat av: Suzi

Dom ringarna är SÅÅÅ grymt goda!

2012-03-04 @ 23:01:32
URL: http://suziettan.blogg.se/
Postat av: Svar till Suzi

Felet med ringarna va att de påminde mig om frolic, hundgodiset..:D

Så jag hade lite svårt att njuta av smaken;)

Men de va mättande o bra annars..

2012-03-05 @ 14:27:40
Postat av: Carro

Dom havreringarna är supergoda! :)

2012-03-07 @ 22:29:24
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0