Tagga tagga tagga..

Snart drar vi på powerpump..
Vad e skillnaden?! öh?
Jaja, ska bli skönt o roligt..:)

Varje gång jag slänger på mig träningskläderna så blir jag superduper-taggad..
Så det ska vara..:)
Lite nya spännisbilder kan jag väl bjuda på..:P


har en lång bit kvar..
Hittade en tjejs blogg igår, o jag vill bli som henne..
Hon var precis lagom i armar o rygg..
Fina linjer, men inte för mkt..:)
Lagom är bäst..

Detta smarriga har jag ätit idag..
Bjöd M på mat oxå..
Hon kände knappt att de va havregryn i pannkakorna..:)
Mättande e dom iaf..


Nä, nu ska jag ta hand om disken..
Sen ger vi järnet..;)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Hanne

De receptet skulle jag gärna ta :)

Fina bilder, tkr de ser asbra ut!

Men man vet/känner bäst själv hur man vill ha de :)

2012-03-27 @ 17:35:29
URL: http://villatretton.blogg.se/
Postat av: :)

Vilken blogg är det ? :)

2012-03-27 @ 20:33:27
Postat av: Pila- svar till :)

http://www.melicious.se/



Hon har lagt in "formbilder" lite längre ner..

Hon e perfekt!!

2012-03-27 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0