Vad hände? :O

Efter morgonpromenaden i det vackra o varma vårvädret tänkte jag hitta lite extra motivation..
Så jag ställde mig på vågen..

O vad hittar jag då där?
Om inte ett stort minustecken..
-2,4 kg på 12 dagar

Vad hände liksom?

Men jag tror att det beror på alla funderingar jag haft sista tiden..

Men vill inte gå ner mer, vill få fina armar o fastare mage liksom..
Det e mina mål just nu..

Ikväll ska jag till mitt nya jobb en sväng..
Sen blir det bodypump..:)

Lite smått irriterande att jag måste hoppa över boxercisen på onsdag, möte med alla mina kollegor då..
Så det e skönt att jag iaf har ett extrapass pump ikväll..:)

Näe, nu ska jag ut på balkongen o njuta lite innan jag tar cykeln ner till jobbet..
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0