Då va det onsdag..

O jag har jobbat heldag...

Började dagen med en härlig promenad i solen..
Det va redan 11 grader runt 9..
Suuuperskönt..

Sen va det fulledags o jag bara längtar efter frukost när jag vet att det e det goda brödet som gäller..
Mumms...

Sen mot stan, o in på jobbet..
Mkt kunder nu, det e alltid lika roligt o ha fullt upp..
Tiden springer iväg..

Lunchen blev som vanligt matlåda, denna innehöll tonfiskröra med pasta..

Sen ut o gå i det fina vädret..
Kan ju inte missa solens strålar när den väl är framme..
Upp igen, tog en kaffe o ner o jobba vidare..

Efter en stund va det dags för veckomöte..
Ser ut att bli intensivt nu..
Men inte klagar jag för det..:)

Fick även reda på att jag får träna genom företagshälsan, vilket innebär att jag tränar gratispass en stund framöver..
Så imorgon blir det cx o pump..
Det behöver jag o kroppen, o även knoppen..
Efter denna månaden ska jag fan inte ligga på plus!!

Nu e jag totalt slut..
Tror valborg sitter i:D

Hoppas ni haft en trevlig dag ute i solen..

O hönni, någon som har tips på maträtter utan potatis, ris o pasta??
Släng iväg en kommentar..!

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0