Det gick nog för bra...

Hade en känsla i kroppen när jag åkte till jobbet..
" Det går bra nu, lite för bra, vad är haken liksom"
Jag nynnade på vägen till bilen, det kändes så bra o åka till jobbet..
Jag såg fram emot träningen ikväll, för jag kände mig taggad..
Såg kommande lönen, vilket gjorde mig happy..
Tittade mig i spegel, drog på solbrillorna, vred på en go låt o log...
Jobbet gav mig många härliga skratt..
Ett samtal som kom från ingenstans o jobberbjudande som jag snällt fick tacka nej till..
En fika med systeryster o goa Elias lyckades jag oxå klämma in innan träningen.
Ett asbra pass med viktökningar gjorde mig nöjd o glad.
men, som sagt, det kanske blev lite för bra..

Sen kom det där som skulle vända det bra till lite sämre..
Motgången va här!!

Jag kom ut från gymmet, svettig o seg o KNALLRÖD i ansiktet..
Kände att det skulle bli skönt o komma hem o få halvdö i sängen..
Men.. WHAT? min bil va borta..
Jag tittade mig omkring o kunde inte fatta hur i H****lvete någon kunde ta den, för den va ju låst..
Sen skymtade jag mina extralysen på en heeelt annan parkeringsplats, mitt emot..
Va i ....., hinner jag tänka innan jag ser att den står lite för nära en annan bil..
Så jag kliver fram, o ser att den e emot bilen jämte..
Då ser jag att det sitter en kille i den bilen o jag går fram o håller på o dööö av pinsamhet..
" jag har inte backat in i din bil, den har rullat in" säger jag o vi båda går runt o kollar..
Så jag får försiktigt köra mig loss från hans sida o sen e det bara o lägga sig på knäna o börja putsa..
Men tror hans bil klarade sig lite bättre än min...
Men vad gör man?!
Ber om ursäkt o erbjuder honom betalt för en lackering, mer kunde jag inte göra..!! :/
Får se hur det går med min, ska försöka o måla med lacken jag fick med när jag köpte den..
Går det inte så lämnar jag nog in den..

Som sagt, det e ju synd att det ska gå bra jämt..!!

Men, jag gillar läget o inser att handbromsen o jag ska dejta i fortsättningen!!

Jaja..
Tillbaka till träningen så tar jag i dagsläget följande..

Ben 10 + 10
Bröst 6 + 6
Rygg 7,5 + 7,5
Triceps 5 + 5
Biceps 5 + 5
Axlar 3,5 + 3,5

O så sprang jag i 10 min innan jag gick in i salen..
Men oj, det va verkligen hett där inne, så svetten rann lite extra..
Nästa gång ska jag nog stå vid fönstret:D

Imorgon är jag ledig!
Det ser jag fram emot...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0