Down down i black.....

Vad e detta nu da?
En svacka, en rejäl sådan..

Det e illa när man en timma innan lunch redan har bestämt sig för att köpa choklad till efterrätt..
O det som är ännu sjukare, att träna en timmas step/pump för att sedan åka raka vägen till willys o köpa naturgodis o smälla i sig på vägen hem..
DET mina vänner, det e långt ifrån bra!!

Jag skulle aldrig ha vägt mig..
Då försvann all motivation.. :/
Vet, - 1kg va ju bra..
Men när man önskar mer o när man jobbat hårt så blir man besviken o tänker "ääh va fan, jag kan lika gärna äta"
Men jag kan ju inte gå efter vågen, jag vill ju bygga upp min kropp o det väger..
men mäta kan jag inte heller, blir ju olika från gång till gång.. :/

Nu behöver jag en ny månad..
Nya mål o starkare karraktär..!!
Jag behöver pepp, o jag behöver lite jävlar annamma!!

 

 




Kommentarer
Postat av: Carro

Då säger vi det på en gång: JUNI månad ska bli den bästa månaden i både tränings- och kostväg! Nu kör vi?!?

2012-05-31 @ 08:53:39
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0