En bra eftermiddag...

Drog till växjö innan...

Höll hårt i pengarna idag..
Provade massa sjuka saker haha (bilder kommer så småning om) hahaha måste ju bjuda på dom...

Va inne på chilli, o fy fasen, jag vill flytta nu o göra om o dona..
så inredningsjuk man kan bli av o gå in där o vända:)

Fick en tårtspade av min lilla mor..

Hon tyckte jag skulle ha den..
Antar att hon även tycker att jag ska baka lite oftare:D

Nu har jag bytt om o ska strax ta med mig min fina o ner till fina människor o grilla o ta sig lite godricka..:)

Ojojoj va jag får ligga i hårt nästa vecka med träningen..
Idag blev det ju Max, kunde ju inte missa det:P
O naturgodis på vägen hem..
Men hallå, jag vet ju så väl att naturgodis e lika illa o samma skit som vanligt godis..
Men men..
Nu e det nere..!!

Imorgon ska jag ta mig en lååångpromenad iaf..
O har som vanligt några andra måsten som står på schemat..!!

Tack för en eftermiddag i växjö hönni!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha du ska veta vad ja tryckt i mig saker oj oj!

2012-05-19 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0