Farligt med ledigt..

Att vara ledig en måndag e inte alltid så bra..
Det känns aldrig som ny vecka, o vardag igen..
med andra ord e det lite svårt att äta som man ska.. :/

Dagen började bra..
Stabil frukost o middagen blev ca 4 timmar senare..
Sen slängde jag i mig en smörgås o en majskolv innan fikabesöket kom upp..
då blev det smörgås igen, o smootie, som ni såg igår..
Sen da?
Jo då slank det ner mer..
Naturgodis, mer smörgåsar o vindruvor o lite kex..
Så onödigt, men så gott..
O då ligger man där i soffan o undrar vad man håller på med..
Känns som magen säger PANG o e dubbelt så stor..
Just då känner man sig så otroligt besviken..

Men idag e en ny dag..
O huvudvärken e med mig men har sovit lite bättre inatt..
Jag ska ta en alvedon innan jag åker mot jobbet..
så hoppas jag att jag känner mig piggare i em..
Vill träna ikväll!!

Jaja..
Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0