Fredagskväll..

Efter en bra dag på jobbet så fick det bli fredagsmys med bästa M..
Bjöd på kantarellmackor, som satt som ett smäck;)

 

Efter maten hamnade vi i soffan o kände matkoman komma sakta men säkert..

Klockan gick fort ikväll..

O nu ska jag ta o lägga mig..

Blir en ledig helg, så imorgon ska jag göra lite allt möjligt..

Blir att baka bröd, tvätta, gå en promenad o kvällen avslutas i Växjö med ett härligt gäng..

Kul o komma iväg lite..:)

 

En härlig träningsvärk har kommit..

Mest i mage o ben..

Så det e inte lika roligt att skratta just nu som annars:D

 

Hoppas att vädret inte bli allt för dåligt nu så jag kan vara ute lite o röra på mig..!!

 

Ha en trevlig helg..

Bye bye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0