*gääsp*

Idag e jag inte vaken alls..
Usch för att kliva ur sängen..
Usch för att ta mig ut i blåsten o kylan..
Men upp o ut kom jag..
men blev som vanligt inte så jättelång promenad.. Hrm..

Frukosten satt som ett smäck iaf..

 

Mina supergoda smörgåsar, en apelsin, en kiwismootie o en stark kopp kaffe..!!

Borde klara dagen nu..

 

Till lunch blir det en bit tacopaj från frysen o sallad. Efterrätt blir en apelsin..

O till eftermiddagskaffet blir det två smarriga smörgåsar till:P

 

Kommer bli en bra dag idag, det känner jag..

Bästa gänget, o massa folk..

Då rullar timmarna på bra..!!

 

Nu har jag limmat på ansiktet, o ska strax åka..

 

Blir hög musik i bilen, så jag piggnar till..

 

Ha en bra fredag..

o du solen, nu ser du till att komma fram så jag får en finfin helg att längta till..!!

 

Kramar från mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0