God morgon...

Lördag morgon, o sovit fruktansvärt dåligt..
La mig skapligt, men tror kl va halv 1 när jag tittade sist..
Dels började jag fundera på massa onödigt skit..
Sen började jag vända o vrida o hittade inget bra sätt att ligga på..
Vid halv 3 va jag uppe efter en nysattakt o vid halv 5 vaknade jag av en jävligt obehaglig dröm..
Men gick upp 07.15 o om en halvtimma ska jag sitta i bilen på väg mot jobbet..

Hoppas att timmarna springer iväg fort idag..
Träningsväskan e redo oxå..
Hoppas bara att jag inte e ensam på gymmet, för jag vet inte om/hur man ska larma om jag går sist..?!
Ja ja, det ordnar sig..

Dagens frulle blev simpel..


Keso blandat med lite lågkalori-äppelmos o kanel..
Knäckebröd med skinka o gurka.
O en kiwismootie med mjölk o lite kokosmjölk..
Blir lite lenare konsistens med kokosmjölken, o den tar ingen smak alls..

Nu ska jag hoppa i arbetskläderna..
O ta en stoooor kopp kaffe..

Puss o kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0