Gör ont att skratta..

Ja, för idag har jag träningsvärk i magen.. haha..
Härlig känsla..
O träningsvärken i bröstmusklerna börjar sakta men säkert ge med sig..
Men ikväll ska de få jobba igen...:)

Blir som sagt ett pump-pass..
Ser jag fram emot..:)

Frukosten idag va allmänt ledsam, så ingen bild idag:P

Har bestämt mig för att Juni inte ska innehålla så sjukt mkt mjukt bröd, o så lite mjölkprodukter som möjligt...
O mer vatten, måste lära mig att dricka mer..
Blir bara till maten o träningen i vanliga fall..

Idag är det 24 dagar utan godis o fika..
Har dock blivit lite alkohol/läsk, mc-donalds, max o naturgodis.
Inte så farligt kanske, men sämre än inget..!!
men jag ligger i o tränar, så plus minus noll lite kanske..

O vet ni, plus minus noll, ja det kan man säga att jag har på kontot..
O imorgon kommer en fin lön igen..:)
Lite lyckorus över att se de siffrorna;)

Så månaden har gett mig 4-månadskortet på friskvårdscenter, klippning o 4 restaurangbesök utöver allt annat i måste-väg..
Så jag klarade det fint:)

Nu ska jag ut i solen med en kopp kaffe..
snart dags o dra mot jobbet...
Känner på mig att denna dagen kommer flyyyga fram..:)

Hej hopp, öh hrm... kaffekopp?! hahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0