Härlig söndag..

Vaknade skapligt idag, men somnade om..
Så klev ur sängen lite över 11..
Det va blandade känslor just då..
Dagen hade gått långt med sol o klarblå himmel..
Samtidigt som jag just då kände att sömn o sängen va otrligt skönt..

Gårdagen i växjö blev ganska lyckad..:)
Trots allt..
Blandat med folk o lite hockey på det..

Sen blev det utgång..
Växjö by night har jag aldrig sett..
haha..
vi gick o kollade läget lite innan vi gick in på ett ställe..
Men jag e nog mer för hemmafester..
det e lite rörigt o stimmigt ute eller vad man ska säga..
Så jag o E tog mc-donalds innan vi samlade gänget o begav oss hem..
men aj, min mage..
Cider o mc-donalds e ingen bra kombination..
Men men, idag mår magen o jag bra igen:)

Har varit ute på en promenad i solen..
tog ett kaffestopp på vägen..

Nu har jag tränat ett 20 min pass styrka..
O det satt fint..
Vet inte varför det inte blir längre pass egentligen..
men blir bara så..haha..


Imorgon ser jag iaf fram emot pump igen..
Det e så gutt o se sig själv i spegeln o höra tränaren peppa oss..
Finns så mkt duktiga killar o tjejer på passen som ger mig styrka o inspiration!!
Det tackar jag för!

Snart blir det besök..
Ska bli kul o snacka lite skit..:)

Veckan består av mkt jobb..
Endast ledig en dag..
Men det e fina pass så jag klagar inte..:)

Hoppas ni haft en bra helg..

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0