Härliga pump...

Ett bra o nytt pass gjordes ikväll..
Rena rama slakten för benen måste jag säga..

Kände mig inte heeeelt 100 så kunde inte ge allt på vissa övningar..
Men gjorde ändå bra ifrån mig!

Har även idag gått åt skogen när det gäller godis o skit..
lösgodis efter maten, o tårta till fikat..
Förbannat med..
Men är ändå glad för att jag tar mig till träningen som jag faktiskt gör...

Imorgon e det ny månad..
O massa pepp inför det!!

Syster ska vara med i fitnessfighten, o jag vet att hon kommer fixa detta galant!!
Jag hejar på dig syrran..!!!

Nu har jag ätit lite..
blev en tallrik med smått o gott..

 

Ibland kan jag vara nyttig faktiskt..

 

Nu blir det välbehövlig dusch..


Kommentarer
Postat av: sandra

tackar för ditt stöd:)

2012-06-01 @ 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0