Inte så jättepigg...

hade kunnat sova bort hela dagen, men den e ju ledig o helig:)

Så efter ca 5 timmars sömn så startar jag dagen..
Sitter o äter frukost här vid datorn, o ska göra nått åt mina hemskt trötta ögon o spretande hår innan jag cyklar ner till haga för dig fix o don:)
Kommer nog kräva en o annan kaffe i solen oxå:D

Ska man sammanfatta gårkvällen så säger jag så här..
Inpulser...

Från en lugn o trevlig middag med grannen till värsta 14is-ös i Hfred..
Kan säga som så att några kronor slängdes väl i sjön.. haha..
Men vi kom både dit o hem så det va ju inte illa...
Fast det blev inte riiiktigt som planerat, men varför ska allt vara det?

Kom hem runt halv 4 o blev sittandes i köket till halv 5 med den bästa jag har...

Sov gott sen..
Men som sagt, hade velat sova lite till..
Men då missar jag ju solen..

Jag vill tacka M för den supergoda smörgåstårtan..
Emma för positiv energi..
O chauffören.. haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0