Lite söndagsmåsten...

Ja nu e det mesta klart..

Jag har egentligen 1 sak kvar..
Men jag tar den imorgon..

För nu kom det upp något mkt mer trevligare..:)

Har iaf börjat styra på balkongen..
Har lådan kvar o fixa..
Men den kommer senare..


Tvätten e snart torr så ska hänga in det som e klart...

Maten e gjord, o idag blev jag riktigt nöjd med min pannkaksrulle:)

O självklart åt jag ute..:)

Varit ute på en promand oxå..


Men det va mer kvavt än skönt..
Vågar nästan säga att mina armar har börjat ta lite form nu..:)

Stannade till hos lilla farmor på vägen oxå o vattnade på graven o la dit ett nytt litet hjärta..
Hoppas hon har det bra på andra sidan...

Nu ska jag ta o diska upp lite efter maten..

Sen drar vi ut på äventyr..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0