Lördag...

Vaknade ganska tidigt ändå..
eller ah, halv tio haha..
Men helt ok att gå upp då..

Tog mig lite frukost o sen tog jag med mig en vän  på en 50 minuters promenad..
Blåste som attan, så fick hålla i kepsen:D

När jag kom hem blev det lite kaffe o sen dags o tvätta några maskiner..
som just nu hänger ute i stormen på balkongen...

Har bakat Sandras goda bröd..
Ni borde verkligen testa detta..
Ni kommer inte ångra er..
Jag e som besatt..



Recept:

2 dl havregryn
5 dl dinkelmjöl
2 tsk bikarbonat
1 nya salt
1 dl hackade nötter/frön
1 dl hackade russin
1 rivet äpple
Blanda allt
Häll sedan i
2 msk honung, flytande
4 dl naturell yoghurt

längst ner i ugnen på 180 grader.
Ca 1 timma..

Säger som jag brukar MUMS!

Mkt ingredienser, men verkligen värt det..

Under tiden brödet va på gång blev det lite styrka..
tog snabb uppvärmning på crosstrainern, säkert inte mer än 5 min..
Sen blev det biceps, triceps o axlar med hantel o cxbandet..
Avslutade med magen o körde hantel över huvudet o benen rakt ut med möte på toppen..
Hrm, fattade ni? haha..
De svider gott med träningsvärken:D

O som vanligt blev det armhävningar tills de inte orkade mer..
Så 20 min fick det bli..
alltid nått en lördag..:)

 

Föresten har jag hittat en ny pingla..

http://fitnessguru.se/sophie

Visst är hon grymt duktig..

Hon tog bänkpress på 70 kg, o denna lilla tös väger bara 60..

Helt sjukt..!!

 

Nu ska jag plocka o dona lite..

Volbeat går på hög volym, så hög att jag "missade" att några små tjejer plingade på min dörr ett ANTAL ggr..

Mohaha, elaka jag..;)

 

Snart dags o duscha, för ikväll blir det hemmafest..

Woop woop..

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0