Måndagsmåsten...

Vaknade sent idag..
Men har ändå hunnit med massor..

Har haft en lista som jag följt från morgon till nu..
O jag börjar nog bli klar:D
Det har varit allt från dammsuga till tvätta bilen..

O mitt i mellan alla måste blev det en halvtimma träning..
Körde rygg idag..
Det ska tydligen göra en del att hålla sig till en muskelgrupp/dag..
Så testar väl det..

 

Nu har jag nog bara två saker kvar..

Laga mat (fixa matlådan) o sen duscha..
Sen har jag gjort alla dagens måsten!!

Ska ju stanna i stan i tre dagar denna veckan så jag har packat ner halva lägenheten tror jag.:D
Om inte halva kylen.. hehe..

Även bokat step/pump imorgon..
O så blir det gymmet på onsdag..

Får se vad torsdagen erbjuder..

Skulle ta på mig annat än mjukisbyxor idag..
Men.........


Så ah, det blev mjukisbyxor iaf:D


Imorgon åker Sandra m fam till Norway..
Hoppas verkligen att resan går bra.
O att dom får det trevligt däruppe..:)
Kommer saknar er, faktiskt..!! <3

Nehe..
Tror det får bli en dusch nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0