Nu e det klippt..

Håret alltså..:)



Nu har jag plockat o styrt lite..
Ska vattna flowersen oxå..
Sen e dagens måsten gjorda..!!
Gjorde lite smarrig middag innan jag drog o klippte mig..

Det satt fint..:)

På tal om mat...
jag o min bästa slå på stort o äta planka i Sandsjöfors senare..
Ja vet, jag åt ju det för bara ett tag sedan..
Men det e så gott..:)
Stod mellan kinamat o planka, o det fick helt enkelt bli så att moset tog överhand:D

Ska försöka komma i säng i tid ikväll..
Måste orka upp imorgon till jobbet, o ha huvudet på skaft..

Som ni kanske förstått så blev det ingen träning idag..
Men e lite sugen på att stanna till på gymmet imorgon efter jobbet..
Men ska suga på den karamellen en stund:P

Ha det bäst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0