Sooool...

Ville inte gå ur sängen idag..
Även att jag lägger mig skapligt så somnar jag sent..
O varje morgon säger jag åt mig att lägga mig tidigare.. hrm.

Väl ute va vädret toppen:)
Så jag piggnade till ganska snabbt..

Hemma blev det frukost..
Fick bli gröt idag..
Låg o va småhungrig igår när jag la mig o det första jag blev sugen på va gröt..
haha.. så jag längtade ganska ordentligt efter den idag..

Nu har jag packat träningsväskan, gjort i ordning dagens matlådor, ringt o bokat kvällens träningspass..
O ringt lite annat men ingen verkar vilja prata med mig:/
inget svar iaf...

Nu ska jag ner o slänga i lite bensin, så jag verkligen tar mig till jobbet..
sen ska bilen tankas full innan jag åker hem ikväll..

Let the day begin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0