Träning slash jobb...

Allt jag brinner för just nu...!

Igår blev det eftermiddagsjobb..
O avslutade med en timmas styrka..
Fick bli bröst/rygg o det känns idag vill jag lova..

Sov i stan inatt..

Så va tillbaka på gymmet vid 8.00 med syrran..
Värmde upp genom o springa, kan ni tänka er..
Jag sprang!!
haha..
Men varm blev jag..
Sen körde vi 100 % mage..
Så det börjar kännas nu..

Sen bjöds det på smarrig frukost ute på altanen innan lillkillen slog upp sina blå:)

Eftermiddagens jobb gick bra..
Men varit suuupetrött så har varit lite vimsig o allmänt ointresserad..
Får bli skärpning på det imorgon..!!

Imorgon avslutar jag med pump!
Då ska det svettas o lyftas..!!
Härligt pass!

När jag väl va hemma så kände jag ingen lust med o laga mat..
Så jag gjorde en smarrig "kvälls-frukost"
men tog lika lång tid o fixa som att laga vanlig mat insåg jag:D


Men uuuuuh så gött...


Sen fick jag besök..
Så då blev det te o gooofika..:)

Självklart blev det på balkongen:)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å gud så hungrig ja blev nu:) ses imon natt natt

2012-05-23 @ 22:19:59
Postat av: Caroline

Vad gött det där såg ut! Och du, det här med att springa är så skönt. Ge det några gånger och du kommer att ÄLSKA det!

2012-05-24 @ 08:28:39
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0