Udda promenad...

Efter lite måsten o städning efter gårdagen så va jag ute på en härlig promenad..

Solen skiner o värmen e så otroligt härlig..

Jag gick i raskt tempo o upp för kärringryggsbacken, hela backen alltså.
När jag kom upp på grusplanen hittade jag lite spännande saker..
Bland annat massa däck, så jag fick en snilleblixt..
Så ja, konstigt såg det nog ut men jag kastade det där däcket åt h...vete...
Efter några gånger så va man rätt mör i armarna..
Sen hittade jag en stensugga, så blev lite ben o vadövningar på den..
Stora stenar fanns det gott om, så axlarna fick sitt..
O ingången till själva området hade järnstänger, så där fick armarna o bröstet jobba lite..
Ville hitta något där jag kunde dra upp mig i, men hittade inget bra..
gick till vattentornet men stegen på sidan va för låg så där gick det inte heller..
kändes gött att känna lite svett på ryggen o i pannan..

Sen gick jag hem igen..
Så det blev iaf ett "pass" på 40 min..

Inte dåligt för att vara lite smått bakfull:D

Men skulle behöva få in en hel del pass på gymmet..
Det är då man känner att man verkligen gör nytta..
Blir inte samma tempo o samma sak att träna hemma.. :/
Fast det e ju bättre än inget...

Denna månaden vill jag få resultat..
Skiter i om det går sakta neråt igen, men fan, inte upp..!!!

Jag va ju så nöjd..:(

Men idag e det den 1a maj..
O nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0